KONTAKT

Najlepiej kontaktować się z nami przez formularz

W CZYM MOŻEMY POMÓC

Popularne pytania

Zanim napiszesz, sprawdź czy nie nie odpowiedzi na twoje pytanie nie znajdziesz poniżej.

Produkty dostępne w magazynie zamówione do godziny 14 najczęściej wysyłamy tego samego dnia.

Na ten moment InPost Paczkomaty i InPost Kurier, ale będziemy to sukcesywnie rozwijać.

Preferowaną formą płatności jest użycie bramki Przelewy24. Dzięki temu zamówienie trafi do realizacji natychmiast po zaksięgowaniu. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz użyć szybkich płatności, pozostaje przelew tradycyjny. Dane do przelewu otrzymasz po założeniu zamówienia.

Na ten moment tylko Austria (bo ktoś napisał), ale wprowadzimy co tylko chcesz jeśli też do nas napiszesz. Dopiero odpaliliśmy sklepik, więc jeszcze nie ma wszystkiego.

Masz prawo się rozmyślić, albo produkt mógł uledz uszkodzeniu. Nie mamy na to wpływu tak samo jak ty. Nie przejmuj się, wymienimy towar lub zwrócimy pieniądze. Pamiętaj żeby podać numer zamówienia lub inne dane, które umożliwią ogarnięcie problemu.

No stress 🙂 Popsuło się to się popsuło, ani Ty ani My nic tutaj nie poradzimy. Jeśli nie dokonałaś/łeś płatności, spokojnie zamów ponownie. Twoje nieudane zamówienie zostanie anulowanie po 24h. Jeśli dokonałaś/łeś płatności i coś się wy#%$% to bardzo prosimy o kontakt w celu odkręcenia problemu.

Niestety nie. Ze względów organizacyjnych nie możemy jeszcze oferować odbioru osobistego, ale będziemy próbować.

Oczywiście, że istnieje, ale ze względów organizacyjnych prosimy o wysłanie numeru zamówienia i informacji niezbędnych do wystawienia faktury na adres [email protected]

Masz pytania?

[email protected]

Kontakt i pomoc (pon-pt, godz. 12-15)

+48 794 572 555